Löytyyköhän Raision tai lähiseudun kirjastoista, 10- vuotiaalle pojalle portugaliksi käännettyjä, lapsille suunnattuja kirjoja/ elokuvia (tekstitys portugali)?

Kysytty

Löytyyköhän Raision tai lähiseudun kirjastoista, 10- vuotiaalle pojalle portugaliksi käännettyjä, lapsille suunnattuja kirjoja/ elokuvia (tekstitys portugali)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Loki-kirjastojen eli Raision, Askaisen, Lemun, Maskun, Merimaskun, Mietoisen, Mynämäen, Naantalin, Nousiaisen, Ruskon, Rymättylän, Taivassalon, Vahdon ja Velkuan kokoelmissa ei ole portugalinkielisiä lasten- tai nuortenkirjoja. Lähin kirjasto, jossa niitä on, on Turun kaupunginkirjasto. Turustakaan ei löydy portugaliksi tekstitettyjä elokuvia. Kaukolainaksi kirjoja voi pyytää oman lähikirjaston kautta.

0 ääntä

Kommentit

Monikielisestä kirjastosta Helsingistä lähikirjasto voi kaukolainana portugalinkielistä aineistoa.
Monikielinen kirjasto kuuluu Helmet-kirjastoihin. Helmet-verkkokirjastossa voi tarkastella Monikielisen kirjaston portugalinkielistä kokoelmaa.