Löytyyköhän mistään tietoa kirjailija Torey Haydenin lapsuudesta ja vanhemmista? Olen etsinyt tietoa netistä, mutta ainakaan suomenkielisiltä sivustoilta tai…

Kysytty

Löytyyköhän mistään tietoa kirjailija Torey Haydenin lapsuudesta ja vanhemmista? Olen etsinyt tietoa netistä,
mutta ainakaan suomenkielisiltä sivustoilta tai kirjailijan kotisivuilta ei kapaamani tietoa löytynyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Anna -lehdelle antamassaan haastattelussa Torey Hayden kertoo vanhemmistaan ja lapsuudestaan jonkun verran (Anna 1996: 16, s. 48-50).