Löytyyköhän kirjastojen valikoimasta Polyneuropatiasta kirjoitettua teosta Juhani V.Partasen kirjoittamana " Polyneuropatioiden kliinis-neurofysiologinen…

Kysytty

Löytyyköhän kirjastojen valikoimasta Polyneuropatiasta kirjoitettua teosta Juhani V.Partasen kirjoittamana " Polyneuropatioiden kliinis-neurofysiologinen perusdiagnostiikka".Kyseinen teos on lääkäriseura Duodecimin teos.,tai osa jostain lääkärilehdestä vuodelta 2006.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämä artikkeli on julkaistu Suomen Lääkärilehden numerossa 6 (vuonna 2006) sivuilla 841-846 eli kyseessä on noin viisisivuinen teksti. Se on julkaistu myös internetissä, joten sen saamiseksi ei tarvita edes kirjastoa:)

http://www.fimnet.fi/cgi-cug/brs/artikkeli.cgi?docn=000025290

Heikki Poroila
Tikkurilan kirjasto