Otsikko
Löytyykö Vaasan pääkirjastosta sähköpistokkeita, joiden ääressä voisi työskennellä omalla kannettavalla tietokoneellaan?

Kysytty

Löytyykö Vaasan pääkirjastosta sähköpistokkeita, joiden ääressä voisi työskennellä omalla kannettavalla tietokoneellaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaasan kaupunginkirjaston pääkirjastossa on sekä ensimmäisessä että toisessa kerroksessa sellaisia työskentelypöytiä, joihin on asennettu sähköpistorasiat eli oman kannettavan tietokoneen käyttö onnistuu myös verkkovirralla. Lisäksi pääkirjastossa ja Palosaaren kirjastossa on ilmainen langaton verkko (WLAN).