Löytyykö tietoa Porvoon Huhtisten kaupunginosan ikäjakaumasta, koulutustasosta, tulotasosta, työttömien osuudesta ja ulkomaalaisten osuudesta?

Kysytty

Löytyykö tietoa Porvoon Huhtisten kaupunginosan ikäjakaumasta, koulutustasosta, tulotasosta, työttömien osuudesta ja ulkomaalaisten osuudesta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Porvoon taloustoimistosta lähettivät minun sähköpostiini suoraan tilastot pdf-muodossa, jotka välitin suoraan asiakkaan omaan sähköpostiin.
Tilastot ovat myös paperimuodossa haettavissa Porvoon pääkirjastosta asiakkaan nimellä, jos lähetys ei onnistunut.