Otsikko
Löytyykö teosta, josta helposti ja ytimekkäästi löytyisi Vantaanjoen historiaa?

Kysytty

Löytyykö teosta, josta helposti ja ytimekkäästi löytyisi Vantaanjoen historiaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tikkurilan kirjastossa on useita Vantaanjokea käsitteleviä kirjoja, joista tosin suuri osa on Vantaa-kokoelmassa, jonka aineistoa ei saa kotilainaksi. Lainaksi voi kuitenkin saada esim. kirjan Vantaanjoki, joka on Vantaanjoen ja Helsingin seudun vesiensuojeluyhdistyksen 20-vuotisjuhlajulkaisu. Tästä kirjasta saat varmasti tarvitsemasi tiedot, jollet kovin laajaa tutkielmaa ole tekemässä.

2 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Olen korjannut tilanteen. Tietokirjani Vantaanjoki- Tutkimusmatkailijan opas (SKS, 2022) kertoo Vantaanjoen historiasta, kulttuurista ja luonnosta.
T. Hanna Apajalahti