Löytyykö teiltä tai jostain muusta kirjastosta teosta Etiikan tila sosiaali- ja terveysalalla ISSN 1458-6193 (painettu) tai ISBN 978-952-00-3265-4 (nid.)…

Kysytty

Löytyykö teiltä tai jostain muusta kirjastosta teosta Etiikan tila sosiaali- ja terveysalalla ISSN 1458-6193 (painettu) tai ISBN 978-952-00-3265-4 (nid.) julkaisija Etene

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Hämeenlinnan seudun, Riihimäen tai Hyvinkään kirjastoista teosta ei löydy. Frank-monihaulla (kirjastot.fi -sivulla) haettaessa näyttää, että teosta on vain tieteellisissä ja yliopistojen kirjastoissa. Teoksen voi kaukolainata tekemällä sähköisen kaukolainapyynnön, joka löytyy Hämeenlinnan kirjaston sivun asiointi-otsikon kohdasta lainaaminen, uusiminen ja kaukolainaus.Kaukolainamaksu on 6 €/teos.
Terv. Ulla Hämäläinen-Pelli