Löytyykö suomennosta Wilhelm Stenhammarin säveltämään ja Bo Hjalmar Bergmanin sanoittamaan lauluu "En positivvisa"? Tarvitsisin sanoja TV-ohjelman…

Kysytty

Hei! Löytyykö suomennosta Wilhelm Stenhammarin säveltämään ja Bo Hjalmar Bergmanin sanoittamaan lauluu "En positivvisa"? Tarvitsisin sanoja TV-ohjelman suomennokseen. Itse en ole löytänyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseiselle laululle ei todellakaan tunnu löytyvän suomennosta mistään tietokannasta eikä Internetistä. Sitä ei siis varmaankaan ole suomennettu tai ainakin suomennos on niin tuntematon, ettei mikään estä suomentamasta itse uudestaan, tai jättämästä ruotsinkieliseen asuun, jos se on mahdollista.