Otsikko
Löytyykö suomenkielistä kirjaa, jossa kerrotaan yrtteihin liittyvistä uskomuksista ja tarinoista?

Kysytty

Löytyykö suomenkielistä kirjaa, jossa kerrotaan yrtteihin liittyvistä uskomuksista ja tarinoista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Esimerkiksi seuraavissa kirjoissa käsitellään myös yrtteihin liittyviä uskomuksia ja tarinoita.
Annemarta Borgeni, Minun yrttini, kirja yrteistä, yrttiruuista ja muustakin, Otava, 1999.
Marjaleena Hovila, Hildegard Bingeniläisen kivet, kasvit ja metallit, Biokustannus oy, 1997.
Jonsson, June, Yrttikirja, Kirjayhtymä, 1980.