Otsikko
Löytyykö suomen lakia verkosta ilmaiseksi?(siis perusmuodossa,ei esim finlex,minkä käyttö edellyttäisi alan koulutusta/tuntemusta).CD-rom?lainattavissa…

Kysytty

löytyykö suomen lakia verkosta ilmaiseksi?(siis perusmuodossa).CD-rom?lainattavissa kirjastoissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Finlex.fi sisältää ajantasaisen Suomen säädöskokoelman. Se on avoimesti verkossa käytettävissä, joten sitä voi käyttää missä vaan, myös kirjastossa.

(Vastausta päivitetty 20.7.2023.)

5 ääntä

Kommentit

Hei, tämä vastaus on vuodelta 2001. Mikä on tilanne 22 vuotta myöhemmin tänään? Missä voi lukea Suomen lakikirjaa, mielellään "jo huomenna" - onko kirjastoissa edelleen käytössä esim. jokin sähköinen tapa niin, ettei ole lainattujen kirjojen odottamisen varassa ja voi tulla kirjastoon pyytämään esim. yllä mainitun rompun?