Löytyykö suomen kielellä Comenius, Johann Amos (kirjoiteaan myös Jan Amos) kirjaa Maailman labyrintti? Helsingissä löytyy vain kirjan saksankielinen asu Das…

Kysytty

Löytyykö suomen kielellä Comenius, Johann Amos (kirjoiteaan myös Jan Amos) kirjaa Maailman labyrintti? Helsingissä löytyy vain kirjan saksankielinen asu Das Labyrinth der Welt und das Paradies des...

Jos löytyisi suomeksi tai ruotsiksi tai englanniksi, pystyykö kaukolainaamaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Englanninkielinen käännös The labyrinth of the world and the paradise of the heart löytyy ainakin Tukholmasta, Stockholms universitetsbibliotek'in kokoelmista
http://cat.sub.su.se/

Kaukolainat tehdään paikan päällä, Turun kaupungin pääkirjastossa, lainaosastolla.
Näyttää vahvasti siltä ettei ym. teosta ole suomennettu.