Löytyykö seuraavia tekstejä/teoksia suomeksi? Friedrich Nietzsche: Morgenröthe Friedrich Nietzsche: Zur Genealogie der Moral Albert Schweitzer: The Quest of…

Kysytty

Löytyykö seuraavia tekstejä/teoksia suomeksi?
Friedrich Nietzsche: Morgenröthe
Friedrich Nietzsche: Zur Genealogie der Moral
Albert Schweitzer: The Quest of the Historical Jesus
(En ole varma, millä kielellä viimeksi mainittu on alun perin kirjoitettu.)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Friedrich Nietzschen Morgenröthe (Morgenröte) kirjaa ei ole suomennettu.

Friedrich Nietschen Zur Genealogie der Moral on suomennettu 1969 nimellä Moraalin alkuperästä : Pamfletti / Suom. J. A. Hollo. Kirjan on julkaissut Otava Seitsentähdet sarjassaan.

Albert Schweitzerin The Quest of the Historical Jesus (alk. von Reimarus zu Wrede: Eine Geschichte der Leben-Jesu-Forschung) kirjaa ei myöskään ole suomennettu.

Lähteet:

Suomen kansallisbibliografia Fennica

http://nobelprize.org/nobel_prizes/peace/laureates/1952/schweitzer-bio…

0 ääntä

Kommentit