Löytyyko seuraavaa kirjaa mistään ja onko sitä mahdollista lainata (tai mahdollisesti ostaa): Vanhan karjalaisen suvun taipaleelta : Kirkisten sukuseuran …

Kysytty

Löytyyko seuraavaa kirjaa mistään ja onko sitä mahdollista lainata (tai mahdollisesti ostaa):

Vanhan karjalaisen suvun taipaleelta : Kirkisten sukuseuran
juhlakirja / toimittaneet Pertti Kirkinen, Heikki
Kirkinen, Seppo Kirkinen, Sinikka Vara. - [Outokumpu] :
[Kirkisten sukuseura], 2003 (Joensuun yliopistopaino). -
156 s. : kuv., nuott. ; 22 cm
(nid.) : 25,00 EUR

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Joensuun kaupunginkirjaston kokoelmissa kirjaa on yksi lainattava kappale. Voitte kaukolainata sen tekemällä kaukopalvelupyynnön oman kirjastonne kautta. Kirjaa voi ostaa Kirkisten sukuseuran sihteeriltä.