Löytyykö sähköisessä muodossa luetteloa kunnista, joiden kanssa asioidaan ruotsin tai ruotsin ja suomen kielillä?

Kysytty

Löytyykö sähköisessä muodossa luetteloa kunnista, joiden kanssa asioidaan ruotsin tai ruotsin ja suomen kielillä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kunnat.net -sivustosta löytyy tietoa ruotsinkielisistä ja kaksikielisistä kunnista Suomessa, http://www.kunnat.net/fi/kunnat/ruotsinjakaksikielisetkunnat/Sivut/defa… . Liitteessä (linkki oikeassa yläreunassa) on lueteltu ruotsinkieliset ja kaksikieliset kunnat.