Otsikko
Löytyykö ruotsinkielistä sanoitusta laululle Suojelusenkeli (Maan korvessa kulkevi lapsosen tie)? Ja entäpä Kotomaamme (Täällä pohjan tähden alla)?

Kysytty

Löytyykö ruotsinkielistä sanoitusta laululle Suojelusenkeli (Maan korvessa kulkevi lapsosen tie)? Ja entäpä Kotomaamme (Täällä pohjan tähden alla)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme löytäneet kummallekaan laululle ruotsinkielisiä sanoja. Kyselin myös muutamalta ruotsinkieliseltä työkaverilta asiasta ja he eivät myöskään olleet kuulleet näitä muuten kuin suomeksi.