Otsikko
Löytyykö nuotti Juha Tapion kappaleeseen Kuka näkee sut jostain kokoelmasta?

Kysytty

Löytyykö nuotti Juha Tapion kappaleeseen Kuka näkee sut jostain kokoelmasta?

Vastaus

Vastattu

Toistaiseksi kappale löytyy ainoastaan kirjasta Iisit biisit: ukulele (Otava, 2019). Siinäkään ei ole varsinaista melodianuotinnosta vaan ainoastaan sanat, sointumerkit ja komppiehdotukset ukulelelle. Vastaavia sointuehdotelmia löytyy myös verkosta, esimerkiksi Chordifysta.