Otsikko
Löytyykö Nilsiän kirjastosta Signal-sarjaan kirjoja?Ja jos löytyy onko ne paikalla?

Kysytty

Löytyykö Nilsiän kirjastosta Signal-sarjaan kirjoja?Ja jos löytyy onko ne paikalla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nilsiän kirjaston aineistotietokanta on osoitteessa http://kase.kase.fi/nilsiankirjasto . Valitettavasti tämän tietokannan viitetiedoissa ei näy sarjan nimi, eikä näin ollen sarjan nimeä voi käyttää haussa. Siksi ehdotankin että teet ensin haun sellaisen kirjaston aineistotietokannassa jossa voit hakea myös sarjan nimellä, vaikkapa Helsingin kaupunginkirjaston http://www.libplussa.fi/ . Tee näin: valitse monipuolinen haku --> klikkaa nimeke ja kirjoita tyhjään kenttään sarjan nimi - signal, --> tarkenna tarvittaessa -kenttään valitset pudotusvalikosta asiasanan --> tyhjään kenttään kirjoitat kaunokirjallisuus --> kieleksi voit vielä valita suomen --> hae.

Näin tehden saat listan Signal-sarjan kirjoista. Nyt voit palata kotikirjastosi aineistoluetteloon ja tarkistaa ovatko kyseiset teokset siellä paikalla.