Otsikko
Löytyykö MUISTIKIRJA sivut viivoituksella/ ISO PUNAINEN RUUSU + ruusun-nuppu kansikuvana. koko 128x185/192 ostin 2016 Lahden JOULU markkinoilta/ Lahden…

Kysytty

Löytyykö MUISTIKIRJA sivut viivoituksella/ ISO PUNAINEN RUUSU + ruusun-nuppu kansikuvana.
koko 128x185/192 ostin 2016 Lahden JOULU markkinoilta/ Lahden Suurhalli vuosi 2016. Sen verran tyttäreni on asiaa tutkinut, että Hänen mielestään ko MUISTIkirja olisi vuonna 2008 ollut Suomalaisen Kirjakaupan myynnissä. Eilen Kouvolan SUOMALAINEN KIRJAKAUPPA myym.esim. kertoi : ko MUISTI kirjan olevan yksityisen henkilön valmistama ja Hänen käyttäneen "Sirpale" Sijainti Tampere Pirkanmaa Suomi osoitteenaan. vielä sain kehoituksen etsiä samaa "Sirpale" henkilöä www.paperi.blog.sport.fi. valitan, olen kohta 80v taitoni eivät riitä ja haluaisin kahdelle muulle tyttärelleni tehdä tuon RUUSU kansi MUISTI kirjan kaikkine lapsuutensa muistoineen. Kiitos .

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Keräilyblogista nimeltä Paperiblogi (http://paperi.blogspot.fi/) löytyy vuodelta 2008 (marraskuun 28, 2008) otsikon Kukka-aiheita alta pari kuvaa muistikirjasta, joka vastaisi kuvaustasi. Blogitekstin on kirjoittanut "Sirpale". Blogi löytyy alta:

http://paperi.blogspot.fi/2008/

Muistikirjan valmistaja ei blogin kautta selvinnyt, ja kun ennen kirjaa myynyt Suomalainen kirjakauppakaan ei sitä enää myy, voi olla mahdoton selvittää, onko sitä enää myytävänä. Vaikuttaa siltä, ettei blogiakaan enää julkaista.