Löytyykö mistään suomennettuna jatkoa Colleen McCulloughin Rooman valtakunnan aikaiseen romaaniin Valta ja rakkaus? (kirjan kannessa kerrottiin sen olevan…

Kysytty

Hei! Löytyykö mistään suomennettuna jatkoa Colleen McCulloughin Rooman valtakunnan aikaiseen romaaniin Valta ja rakkaus? (kirjan kannessa kerrottiin sen olevan sarjan I osan viisiosaisesta sarjasta). Ovatko nämä Caesar ja Caesarin naiset jatkoa ko. teokseen ja jos ovat niin puuttuuko välistä jokin teos? Ja löytyykö niitä suomennettuna ja mistä? Kiitos etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valta ja rakkaus on sarjan ensimmäinen osa. Toinen osa (The grass crown), kolmas osa (Fortune's favorites) ja neljäs osa (Caesar's women) on suomentamatta. Ruotsiksi teokset on käännetty.