Otsikko
Löytyykö mistään suomenkielistä opasta midimusiikkiohjelmille: Cakewalk, Cubase audio

Kysytty

Löytyykö mistään suomenkielistä opasta midimusiikkiohjelmille: Cakewalk, Cubase audio

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varsinaisia opaskirjoja ei Cubaseen ja CakeWalkiin liene julkaistu suomeksi, mutta hyvät perusohjeet jälkimmäiseen löytyivät. Janne Peltolan kirjassa 'Digitaalisen äänen tuottaminen' on luvussa 'Käytännön musiikintekoa' käytetty esimerkkiohjelmana CakeWalkia. Kyseinen teos on tällä hetkellä paikalla pääkirjasto Metson musiikkiosastolla.