Otsikko
Löytyykö mistään Suomen kirjastosta lainattavissa olevaa Leena Ojasen levyä nimeltä Laula partiolainen, julkaistu vuonna 1974?

Kysytty

Löytyykö mistään Suomen kirjastosta lainattavissa olevaa Leena Ojasen levyä nimeltä Laula partiolainen, julkaistu vuonna 1974?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Onkohan kysymyksessä LP-levy "Laula partiolainen", julk. Hämeen Partiopojat, esittäjät: Lehtonen, Rauni (johtaja). Plpk Kotkien soittokunta (orkesteri: puhallinorkesteri). Kokkonen, Jarmo (kuoronjohtaja). Pirkan Pojat (kuoro: poikakuoro). Viimeistähuutoa (yhtye). Ojanen, 'Lulu' Leena (laulu). Räsänen, Pauli (laulu). Nuotio-trio (yhtye).
Tämä levy on Sibelius-Akatemian kirjastossa, mutta valitettavasti sitä ei anneta kotilainaan. Tässä vielä kirjaston yhteystiedot http://www.siba.fi/Kirjastot/yhteys.html .