Otsikko
Löytyykö mistään Suomen kirjastosta lainattavaksi Dvd (6 levyä) boksia: Willy Fog - Matka maailman ympäri 80 päivässä ? Ohjaus Luis Ballester Bustos ja…

Kysytty

Löytyykö mistään Suomen kirjastosta lainattavaksi Dvd (6 levyä) boksia: Willy Fog - Matka maailman ympäri 80 päivässä ? Ohjaus Luis Ballester Bustos ja kyseessä on lasten piirretty.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Löytyy mm. PIKI-kirjastojen kokoelmasta Pirkkalasta, on tällä hetkellä lainassa ja varauksia on ennestään 1 kpl. Löytyy myös pääkaupunkiseudun HelMetistä, mutta siellä varausjono on 7 varauksen pituinen.

Boksia voi tavoitella myös useimmista muista Suomen maakuntakirjastoista eli käytännössä kirjastokimpoista (Kyyti, Satakirjastot, Vanamo), joiden varaustilanteen näkee haun jälkeen. Hämeenlinnassa sarjaa näyttää olevan hyllyssä, mutta se on jaettu kuudeksi osaksi, jotka täytyy varata ja lainata erikseen, eivät siis ole pakettina. Kotkassakin on hyllyssä, mutta ei ole varmaa, antavatko kaukolainaksi.

3 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Ostetaan Willy Fog - Matka maailman ympäri 80 päivässä Dvd Boksia