Mulla on Lumikki ja 7 kääpiötä kirja. Lasten Apila- sarja. Uusi Kivipaino Oy, Tampere on painanut kirjan, joskus -1950 luvulla. Vuosilukua ei löydy, mutta…

Kysytty

Hei, mulla on Lumikki ja 7 kääpiötä kirja. Lasten Apila- sarja.
Uusi Kivipaino Oy, Tampere on painanut kirjan, joskus -1950 luvulla. Vuosilukua ei löydy, mutta vuosikymmen on oikein.
Kannessa lumikin kasvoilla kuulakärkikynällä lapsenlapseni vähän piirrellyt.
Onko näistä kukaan kiinnostunut ja mikä voisi olla tämän arvo?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Fennican mukaan kirjanen on ilmestynyt 1957. Tuon sarjan kirjoja ei näyttäisi liikkuvan. Ehkä ne ovat kuluneet lukijoiden käsissä. Koska kunto on vain kohtuullinen eikä tarina tai kuvitus ole oletettavasti kenenkään tunnetun tekosia, lienee kirjan rahallinen arvo vähäinen.