Löytyykö mistään pianosäestysnuottia Anneli Saariston esittämään lauluun Jos joskus? Se on käännöskappale Silencio e tanta gente, jonka alkuperäinen esittäjä…

Kysytty

Löytyykö mistään pianosäestysnuottia Anneli Saariston esittämään lauluun Jos joskus? Se on käännöskappale Silencio e tanta gente, jonka alkuperäinen esittäjä ja/tai tekijä on Maria Guinot.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulun nuotinnos on julkaistu teoksessa Laulajan kirja : kauneimmat melodiat, tekniikkaa ja tulkintaa (F-kustannus, 2017, 978-951-1-31444-8).

Teos löytyy Vaski-kirjastojen kokoelmista.

Saatavuuslinkki