Löytyykö mistään nuottia: Cesarini Cesare säv. Firenze sogna?

Kysytty

Löytyykö mistään nuottia: Cesarini Cesare säv. Firenze sogna?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulu näyttää löytyvän kokoelmasta Canzoni di Firenze, joka löytyy Kangasalan kunnankirjaston kokoelmista. Internetin kautta löytyvät ainakin laulun sanat kohtalaisen hyvin esim. tästä osoitteesta http://www.lyricsmania.com/firenze_sogna_lyrics_litfiba.html. Nuotteja voi yrittää myös googlata vaikkapa haulla "firenze sogna sheet music", mutta siinäkin kannattaa varautua lukuisiin turhauttaviin mainososoitteisiin.

Heikki Poroila
HelMet-musiikkivarasto

0 ääntä

Kommentit

Lea Tastula Tampereelta löysi kuin löysikin tämän laulun kokoelmasta Canzoni di Firenze. Se puolestaan löytyy Kangasalan kunnankirjaston kokoelmista. Kysyjän kannattaisi ottaa sinne yhteyttä ja varmistaa, että kyseessä on etsitty laulu (kangasalan.kirjasto@kangasala.fi).

Heikki Poroila