Löytyykö mistään lastenkirjaa, joka kertoo perheestä, jossa luumupuu tuottaa valtavasti satoa ja perhe säilöö ja säilöö? Kirja on muistaakseni alkujaan…

Kysytty

Hei. Löytyykö mistään lastenkirjaa, joka kertoo perheestä, jossa luumupuu tuottaa valtavasti satoa ja perhe säilöö ja säilöö? Kirja on muistaakseni alkujaan kirjoitettu englanniksi.mutta käännetty suomeksi.Kiva ja vähän absurdi kirja. Meillä ajansaatossa hukkunut.

Vastaus

Vastattu

Kysymäsi kirja on :

Hilloa! : makea tarina luumuista / kert. Margaret Mahy ; kuv. Helen Craig ; suom. Pirjo Santonen.

Mahy, Margaret.

Karkkila : Kustannus-Mäkelä, 1985