Löytyykö mistään kirjastoista seuraavaa kirjaa: Martin Christopher, Logistics and Supply Chain Management, 1998

Kysytty

Hei,
Löytyykö mistään kirjastoista seuraavaa kirjaa:
Martin Christopher, Logistics and Supply Chain Management, 1998

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kymenlaakson Kyyti-kirjastojen kokoelmista kysymääsi kirjaa ei löydy.

Yliopistojen yhteistietokannan Lindan mukaan kirja kuuluu usean eri tieteellisen kirjaston kokoelmiin. Ajantasaiset tiedot kirjan saatavuudesta selviävät ottamalla yhteyttä kirjastoon joko tulemalla paikan päälle, puhelimitse (05)234 4570 tai laittamalla sähköpostia osoitteeseen kirjasto@kotka.fi.

0 ääntä

Kommentit

Hei,

Mulla on tuosta uudenpaa painosta muutama kappale, joista tahtoisin eroon, laita viesti niin voin sellaisen edullisesti toimittaa, t. ingalsuo77@hotmail.com