Otsikko
Kysyisin jotta mistä saisin tietoa paappani sota-ajasta ja siitä miten hän haavoittui.

Kysytty

Kysyisin jotta mistä saisin tietoa paappani sota-ajasta ja siitä miten hän haavoittui.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Meillä on Vaasan kaupunginkirjastossa olemassa useampiosainen kirjasarja "Suomen rintamamiehet", josta voit tulla katsomaan tietoja isoisästäsi. Tällöin sinun kuitenkin täytyisi tietää divisioona tai prikaati, jossa hän on palvellut. Muuten kirjastosta ei oikein löydy tarkempia tietoja yksittäisestä henkilöstä. Jos haluat enemmän tietoja isoisästäsi, kehotan sinua kääntymään maakunta-arkiston tai sota-arkiston puoleen ja aloittamaan tutkimukset sitä kautta. Siellä kyllä autetaan eteenpäin isoisäsi tietojen etsimisessä.