Löytyykö mistään Hippokrateen lauselmia alkukielisenä tai latinaksi? Erityisesti tämä: If you are in a bad mood go for a walk. If you are still in a bad mood…

Kysytty

Hei, löytyykö mistään Hippokrateen lauselmia alkukielisenä tai latinaksi?

Erityisesti tämä:
If you are in a bad mood go for a walk. If you are still in a bad mood go for another walk.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Hippokraten teokset löytyy mm. Varastokirjastosta ja sieltä löytyy sellainen sarja kuin Hippocrates. Sarja näyttää olevan englanniksi ja muinaskreikaksi. Etsimäsi lause on mahdollisesti neljännessä osassa, mutta en ole pysty varmistamaan tätä.

Voit tilata kirja itsellesi kaukolainana omasta kirjastostasi. Kaukolaina on maksullinen palvelu.

Tieto kirjasta:

https://finna.fi/Record/vaari.851350