Onko raaka liha herkkua etiopiassa niin kuin Olipa kerran löytöretket jakso 'Matka Niilin lähteille' Väittää?

Kysytty

Onko raaka liha herkkua etiopiassa niin kuin Olipa kerran löytöretket jakso 'Matka Niilin lähteille' Väittää?

Vastaus

Vastattu

Mikään ei esimerkiksi Wikipedian tietojen mukaan viittaa siihen, että Etiopiassa syötäisiin lihaa sen kummemmin raakana kuin esimerkiksi Suomessa. Ennemminkin lihaa syödään vähemmän (sianlihaa ei ollenkaan esim. maan kristillisessä perinteessä) ja kasviksia syödään enemmän kuin Suomessa.