Löytyykö kirjastosta Sirkku Taljan kirjoittama teos "Älkää jättäkö minua"

Kysytty

Löytyykö kirjastosta Sirkku Taljan kirjoittama teos "Älkää jättäkö minua"

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymänne kirja on varmaankin Sirkku Talja-Larrivoiren vuonna 1976 julkaistu Älä unohda minua. Kirjaa on vielä pääkaupunkiseudun kirjastoissa, saatavuustiedot Helmet-haun kautta (www.helmet.fi).