Löytyykö kirjastosta espanjankielistä lastenlaulukirjaa, jossa sekä nuotti että teksti mukana?

Kysytty

Löytyykö kirjastosta espanjankielistä lastenlaulukirjaa, jossa sekä nuotti että teksti mukana?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kuopion kaupunginkirjastosta löytyy ¡Canta, amigo! -paketti, joka sisältää nuottikirjan ja tupla-CD:n. Kokoelmassa on espanjan kielen opiskeluun soveltuvia lauluja, myös lastenlauluja. Nuottivihkossa yhteislauluun sopivat sovitukset sointumerkkeineen sekä laulukohtaiset espanjalais-suomalaiset sanastot. CD-äänitteillä kappaleista sekä laulu- että instrumentaaliversiot.

Lisäksi löytyy nuotti Barnvisor från hela världen, jossa on mukana viisi espanjankielistä lastenlaulua, sekä tekstit että nuotti.