Löytyykö Rovaniemen kirjastolta tiloja missä yksityishenkilö voisi työskennellä, kun kotona ei aina voi tehdä etätyötä. Tai osaatteko neuvoa missä mahdollisesti olisi…

Kysytty

Hei
Löytyykö kirjastolta tiloja missä yksityishenkilö voisi työskennellä, kun kotona ei aina voi tehdä etätyötä. Tai osaatteko neuvoa missä mahdollisesti olisi sellaisia tiloja?

Vastaus

Vastattu

Rovaniemen pääkirjastossa on varattavia kokoustiloja. Varauksia voi tehdä omilla tunnuksilla (kirjastokortin numero ja pin-koodi) varaamon kautta osoitteessa https://varaamo.lapinkirjasto.fi/search?date=2020-09-11&purpose=work-alone-or-in-pairs&unit=av5yzpiibbiq

Lisäksi kirjastoissa on mahdollista työskennellä esim. lukutiloissa. Kirjaston henkilökunnalta voi kysyä paikan päällä lisää.