Löytyykö kirjaa "Opi kaupan ja hallinnon oikeutta", kustantaja KS-kustannus Oy? Jostain syystä en löydä kirjaa haulla.

Kysytty

Hei, löytyykö kirjaa "Opi kaupan ja hallinnon oikeutta", kustantaja KS-kustannus Oy? Jostain syystä en löydä kirjaa haulla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjan v. 2008 painos on Ylöjärven kirjaston kokoelmissa. Se on parhaillaan lainassa ja sen eräpäivä on vasta 7.2. Pirkanmaalla näyttää tätä kirjaa olevan paikalla Akaan kirjastossa. Jos teet siitä seutuvarauksen, saat sen kuljetuksen välityksellä noudettavaksi vaikkapa Ylöjärven kirjastoon.