Löytyykö kirjaa, jossa olisi ohjeita koti-kosmetiikan tekoon,esim.huulirasvat,kasvonaamiot j.n.e

Kysytty

Hei Löytyykö kirjaa, jossa olisi ohjeita koti-kosmetiikan tekoon,esim.huulirasvat,kasvonaamiot j.n.e

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahden kaupunginkirjaston kokoelmasta löytyy aiheesta 2000-luvulla ilmestyneitä kirjoja:
Erinomaista! Kotitekoista! : 750 helppoa ja hyväksi havaittua ohjetta kotiin ja keittiöön. 2008
Sundgren, Lisen: Ihana kotikylpylä : parhaat reseptit kauneudenhoitoon luonnon omista aineksista. 2008
Coutts, Cheryl: Hyvää oloa luonnosta : tee itse saippuat, voiteet ja öljyt. 2005
Kiistala, Mari: Ruusuvettä ja koivunlehtiä : hemmottelupäivän reseptejä suomalaisille naisille. 2004
Nelson, Maxine: Make your own make-up : step by step methods for professional results. 2004
Kivimäki, Ulla: Hoitavat tuoksut : aromaterapiaopas. 2005
Ranta, Anu: Porkkanaa iholle, nokkosta hiuksiin : kauneutta ja puhtautta puutarhasta. 2002
Vanhempia kirjoja:
Spiers, Katie: Luonnollinen tie kauneuteen. 1999
Ounapuu, Kristiina: Kosmetiikkaa kotikonstein. 1984
Ranta, Anu: Kauneutta ja puhtautta luonnosta : luontaiskosmetiikan käsikirja. 1982
Faber, Stephanie: Kauniiksi luonnontuotteilla. 1975