Löytyykö kirjaa, jossa käsiteltäisiin metsämiesten (esim. metsänhoitajien) ex libriksiä?

Kysytty

Löytyykö kirjaa, jossa käsiteltäisiin metsämiesten (esim. metsänhoitajien) ex libriksiä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lähinnä aihepiiriäsi lienee Suomen metsästysmuseon näyttelyjulkaisu "Ex libris--eräaiheisia kirjanomistajamerkkejä" vuodelta 1993. Helmiriitta Honkasen "Exlibris Suomi Finland" ,1987 ja Mirjam Kinoksen "Exlibris" 1989 saattavat myös olla selaamisen arvoisia.