Löytyykö kirjaa, joka käsittelee Roivassukua ja siitä tehtyä sukututkimusta, kirjasta on otettu pieni painos joskus noin 10 vuotta sitten ? Tekijää en tiedä.

Kysytty

Löytyykö kirjaa, joka käsittelee Roivassukua ja siitä tehtyä sukututkimusta, kirjasta on otettu pieni painos joskus noin 10 vuotta sitten ? Tekijää en tiedä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällainen kirja ja sen lisäosa ovat ilmestyneet Roivas-suvusta: Repo-Lehikoinen Päivi, Roivainen-Roivas-Roivanen-sukukirja (1996) ja Roivainen-Roivas-Roivanen sukukirjan lisäosa (2000).

Kirjoja ei ole Helmet-kirjastojen kokoelmissa, mutta voit halutessasi tehdä niistä kaukolainapyynnön.