Löytyykö J.Karjalaisen kappaletta Avaruuden ikkuna, levyltä tähtilampun alla, nuotteina?

Kysytty

Löytyykö J.Karjalaisen kappaletta Avaruuden ikkuna, levyltä tähtilampun alla, nuotteina?

Vastaus

Vastattu

näyttäisi, että Avaruuden ikkuna kappaleesta ei ole julkaistu nuottia. Viola eli Suomen nuottiaineiston kansallisbibliografia tietokannasta ei löydy myöskään kyseisen kappaleen nuotista viitteitä. Violasta pitäisi löytyä kaikki julkaistut suomalaiset nuotit vuodesta 1977 alkaen.