Löytyykö Helsingin kirjastoista levyä jossa olisi aarioita Guiseppe Verdin oopperasta Ernani?

Kysytty

Löytyykö Helsingin kirjastoista levyä jossa olisi aarioita Guiseppe Verdin oopperasta Ernani?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Useiltakin levyiltä löytyy ainakin jokunen aaria kyseisestä oopperasta, mutta tuskin on sellaista levyä, jolle olisi erikseen koottu aarioita vain ja ainoastaan siitä. Sen sijaan suosittelisin teoksen kokonaislevytystä; se löytyy tunnisteella cls0074251 ja näyttää tällä hetkellä olevan paikalla pääkirjaston musiikkiosastolla (puh. 31085701). Jos tahdot saada selville kaikki kaupunginkirjastosta löytyvät levyt, jotka sisältävät joitakin osia teoksesta, voit tehdä yksinkertaisen haun Plussa-tietokannasta ( http://www.libplussa.fi/ ) kirjoittamalla nimekekenttään sanan Ernani.