Löytyykö Helsingin Kaupunginkirjaston musiikkiosastolta seuraavien artistien tuotantoa: Stabbing Westward, Filter, Sneaker Pimps, Dj Krush, Dj Greyboy, Incubus…

Kysytty

Löytyykö Helsingin Kaupunginkirjaston musiikkiosastolta
seuraavien artistien tuotantoa: Stabbing Westward, Filter, Sneaker Pimps, Dj Krush, Dj Greyboy, Incubus ? Jos on, niin miten niitä saisi varattua tiettyyn
kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sinulle nopein ja kätevin tapa löytää mainitsemiesi artistien tuotantoa on etsiä sitä pääkaupunkiseudun yhteisestä aineistotietokannasta Plussasta,
löytyy osoitteesta http://www.libplussa.fi/ . Pääset tietokantaan myös
Helsingin kaupunginkirjaston kotisivun kautta. Jos haluamasi aineisto löytyy ja se ei ole lainassa, voit soittaa kyseiseen kirjastoon ja varata aineiston joko sinne tai pyytää lähettämään lähikirjastoosi.

Seuraavassa uusimmat pääkaupunkiseudulta löytyvät mainitsemiltasi bändeiltä /artisteilta:
Filter: Title of record; Sneaker Pimps: Splinter; DJ Krush: Milight; Incubus: Make yourself.