Löytyykö Espoon kirjastoista tai Kauniaisista Barack Obaman kirjoittamaa kirjaa "Rohkeus toivoa"?

Kysytty

Löytyykö Espoon kirjastoista tai Kauniaisista Barack Obaman kirjoittamaa kirjaa "Rohkeus toivoa"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vielä ei löydy. Sitä ei ole nimittäin vielä julkaistu. BTJ, joka kustantaa kirjan, on ilmoittanut, että se ilmestyy viikolla 42. Kirjaa hankitaan varmasti kirjastoihin, joten kannattaa seurata tilannetta Helmet-tietokannasta.