Löytyykö englanninkielistä tv-vastaanottoa ja antennijärjestelmiä käsittelevää kirjallisuutta?

Kysytty

Hei

Löytyykö englanninkielistä tv-vastaanottoa ja antennijärjestelmiä käsittelevää kirjallisuutta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastojen yhteistietokannasta Melindasta voi hakea esim. sanayhdistelmällä antenna systems, jolloin saa joukon englanninkielisiä viitteitä. Uusimmasta päästä on esim. Foundations of Atenna Engineering http://melinda.kansalliskirjasto.fi/F/PSXGF6GVI9GJTRRIKHEQ9BEV6SB8BCMFU… , jota on Oulun yliopiston kirjastossa. Sisällysluettelo on viitteen tiedoissa. Yliopistojen kirjastoista voi pyytää teoksia kaukolainaksi, kustannukset ovat 10-12 euroa.