Otsikko
Haluaisin tietää mikä on kappaleen nimi ja esittäjä. Sanoista muistan vain: Mustalla kitaralla mä soitan sinulle..... ...... Surujen ylitse, maailman lävitse…

Kysytty

Hei, haluaisin tietää mikä on kappaleen nimi ja esittäjä. Sanoista muistan vain: Mustalla kitaralla mä soitan sinulle..... ......
Surujen ylitse, maailman lävitse....

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisikohan kyseessä Jukka Alihangan säveltämä ja sanoittama MUSTALLA KITARALLA? Laulusolistina oli Teija Korkeamaa ja albumin nimi PARAS KAVERI (Sonet 1995). Tämä CD löytyy ainakin HelMet-kirjaston kokoelmasta (Kauniaisista), joten asia on tarkistettavissa.

Heikki Poroila
Tikkurilan kirjasto