Löytyykö Egon Werlichistä biografisia tietoja internetistä tai mistään kirjasta? Hänen tuotannostaan löytyy kyllä tietoa, samoin hänen…

Kysytty

Löytyykö Egon Werlichistä biografisia tietoja internetistä tai mistään kirjasta?
Hänen tuotannostaan löytyy kyllä tietoa, samoin hänen tekstityyppiluokittelustaan, mutta hänestä itsestään ei mitään. Senkin, että kyseessä on kielitieteilijä, joutuu päättelemään.

Vastaus

Vastattu

Saksankieliseltä Sich erinnern -sivustolta löytyy kuolinilmoitus, jossa kerrotaan, että filosofian tohtori Egon Werlich on syntynyt 26. kesäkuuta 1934 ja kuollut 19. maaliskuuta 2014 Dortmundissa Saksassa.