Löytyykö CD:tä tai kasettia, jossa olisi Solveigin laulu Duke Ellingtonin esittämänä? Kuulin sen tänään Radio Suomessa toivekappaleena jossain ohjelmassa.

Kysytty

Löytyykö CD:tä tai kasettia, jossa olisi Solveigin laulu Duke Ellingtonin esittämänä? Kuulin sen tänään Radio Suomessa toivekappaleena jossain ohjelmassa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Duke Ellingtonin versio Griegin Solveigin laulusta löytyy cd-levyltä Ellington, Duke: Three suites (Columbia 4679132). Tätä cd-levyä ei ole Tampereen kaupunginkirjastossa eikä muissakaan Piki-kirjastoissa, mutta sen voi tilata kaukolainaksi. Cd-levy on saatavissa Helsingin, Turun, Jyväskylän, Kuopion ja Kokkolan kirjastoista. Kaukolainatilauksen voit tehdä lähimmästä kirjastostasi. Jos olet Tampereen kaupunginkirjaston asiakas, voit tehdä kaukolainatilauksen myös verkon kautta (ks. http://www.tampere.fi/kirjasto/kauko.htm ).