Nyt tulee "paha" kysymys. :D Tiedättekö mikä oli ainakin 80-luvulla myytävä Pandan karamellisekoitus pussi? Siinä oli mm karkkeja, joiden päällys papereissa…

Kysytty

Hei!

Nyt tulee "paha" kysymys. :D Tiedättekö mikä oli ainakin 80-luvulla myytävä Pandan karamellisekoitus pussi? Siinä oli mm karkkeja, joiden päällys papereissa oli keltaista/valkoista ja violettia/valkoista väriä. Kuori oli puolikova ja sisällä jotain pehmeää/löysää täytettä. Maistuivat hedelmältä ja marjalta. Muistan kun joulupukki jakoi niitä aina lähempänä joulua, paikallisen osuuskaupan pihalla lapsille. Olen kysynyt Pandaltakin, mutta en ole saanut vastausta, valitettavasti.

Vastaus

Vastattu

Emme tunnistaneet karamelleja, mutta jaoin kysymyksen myös muiden kirjastojen vastattavaksi.