Otsikko
Löytyykö Catharina Gripenbergin runoteokset: På diabilden är huvudet proppfullt av lycka (Schildts 1999) ja Ödemjuka belles lettres från en till en (Schildts…

Kysytty

Löytyykö Catharina Gripenbergin runoteokset: På diabilden är huvudet proppfullt av lycka (Schildts 1999) ja Ödemjuka belles lettres från en till en (Schildts 2002) - tarvitsisin ma 28.5 mennessä...?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Catharina Gripenbergin runokirja "Ödemjuka belles lettres från en till en" on Porvoon pääkirjastossa paikalla. Voit hakea sen lainauksesta nimelläsi. Toinen kysymäsi teos on lainassa meiltä (eräpäivä 21.6-07). Loviisa on lähin paikka, mistä teos "På diabilden är huvudet proppfullt av lycka" on saatavissa tällä hetkellä. Koska tämä kirja kuuluu kokoelmiimme emme voi kaukolainata sitä muualta. Jos sinulla on mahdollisuus, voisit hakea sen itse Loviisan pääkirjastosta. Soittamalla Loviisan kirjastoon voit pyytää, että he ottavat kirjan sivuun sinua varten. Loviisan pääkirjaston puhelinnumero on: 019-555 330.