Löytyykö Anna-Liisa Pyykön laulamaa laulua Pikku äiti ....En kai ollut minä kerran niin pieni en kai pikku-äiti. Ylös katsoen s un katsettas etsiä sain pikku…

Kysytty

Löytyykö Anna-Liisa Pyykön laulamaa laulua Pikku äiti ....En kai ollut minä kerran niin pieni en kai pikku-äiti. Ylös katsoen s
un katsettas etsiä sain pikku-äiti....mutta päättyssä lapsuuden tien minä itse jo kasvanut lien. Alas katson sinuun nyt oma äitini pien ,pikku-äiti rakkahin.. Ja toinen saman artistin laulama Äiti jäi kun lähti toiset, hän ei jättää voinutkaan maata jossa päivän hehkuun puhkee ruusut kukkimaan. Sen maailman vain tuntee hän ,kun yöhön uinumaan saa jäädä pustan äänettömän

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Pikku äiti" esittäjänä Anna-Liisa Pyykkö ja Decca-yhtye. Äänitetty 7.4.1959. On levyn B-puolella.

Samalla levyllä A-puolella toinen kappale Äiti jäi, kun lähti toiset. Löytyy ainoastaan kansalliskirjaston kokoelmista Helsingistä ja on vain tutkijakäytössä. Ei lainattavaa kappaletta siis saatavilla.