Löytynee Turusta? Eila Lahti-Argutina: Olimme joukko vieras vaan. Venäjänsuomalaiset vainouhrit Neuvostoliitossa 1930-luvun alusta 1950-luvun alkuun…

Kysytty

Löytynee Turusta?
Eila Lahti-Argutina: Olimme joukko vieras vaan. Venäjänsuomalaiset vainouhrit Neuvostoliitossa 1930-luvun alusta 1950-luvun alkuun. Siirtolaisuusinstituutti, Turku 2001. 652 sivua. Kuvitettu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä, kirja on tällä hetkellä hyllyssä Turun kaupunginkirjaston pääkirjastossa luokassa 99.2, sekä Ruonosmäen kirjastossa.