Löytyiskös Kontulan kirjastosta suomenkieleksi Brad Pittistä?

Kysytty

Löytyiskös Kontulan kirjastosta suomenkieleksi Brad Pittistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomenkielellä löytyy artikkeleita Brad Pittistä Helsingin Sanomien verkkoliitteestä. Verkkoliite on käytettävissä kaikissa kirjastoissa. Verkkoliite on myös Helsingin Sanomien tilaajien hankittavissa. Kaikissa kirjastoissa on käytettävissä myös Aleksi-tietokanta, josta saa selville missä lehdissä on kirjoitettu halutusta aiheesta. Löysimme Brad Pittistä yhden artikkelin, joka on julkaistu Anna-lehdessä (Anna 1996, nro 10, sivut 114-119). Kyseinen Anna-lehden numero löytynee pääkirjastosta Itä-Pasilasta (uutisalueen puh. 310 85426). Lehteä ei lainata ulos, mutta siitä voidaan ottaa kopio.

Englanniksi löytyy sekä kirjallisuutta (esim.elämäkerta) että myös artikkeleita musiikkilehdissä. Jos olet kiinnostunut, voit kääntyä esim. Kontulan kirjaston puoleen aineiston saamiseksi kotikirjastoosi. Voit myös tarkistaa pääkaupunkiseudun kirjastoista löytyvää aineistoa internetissä olevasta Plussa-tietokannasta, osoite: www.libplussa.fi.
Myös internetissä löytyy eri tiedonhakupalvelujen avulla (www.kirjastot.fi/tiedonhaku) hyvin Brad Pittiä käsitteleviä sivuja, esim. kuvia.